wtorek, 1 listopada 2011

hej.;)

Hej.;) Długi weekend.? nawet spoko minął.:d jakoś w tym roku ani w zeszłym nie obchodziłam halloween. może z tego wyrosłam.? dzisiaj Wszystkich Świętych. ja nie byłam na cmentarzu, bo obudziłam sie o 13 i w ogóle nie lubię cmentarzy ani grobów. trzeba tylko przeżyć jakoś ten miesiąc o 22 dni grudnia, bo 23 jest Wigilia, a dzień później Boże Narodzenie.<3 Już nie moge sie doczekać Kevina, piosenki Last Christmas, reklasmy coca coli, Wigilii i prezentów.<3 A co do prezentów to w tym roku dostaje dwa.O.o nigdy co roku nie dostawałam prezentów a zwłaszcza dwóch i to jeszcze takich kosztownych. tylko co roku jakieś słodycze -.- w tym roku dostaję iPhone 3 i lustrzankę.:d bardzo sie cieszę z tych prezentów co dostane, a ciesze sie też, bo nie jedziemy na Święta do rodziny mam nadzieje, że nie pojedziemy też nigdzie na sylwestra. a co do wczorajszego dnia to byłam na zakupach.:d kupiłam sobie torbę z nike za 70 zł, kurtkę na zime z Queen za 189.99 zł + do tego szalik gratis i też szalik tam za 39.99 zł jeszcze kupić tylko buty, nauszniki i rękawiczki. z niecierpliwością czekam na zime, nie wiem czemu, ale w tym roku jakoś szczególnie.:o jutro może dodam zdjęcia, albo w czwartek, ale w czwartek wątpie, bo w piątek mam test z biologii, więc raczej jutro dodam te zdjęcia tylko nie wiem czy w tym poście czy w osobnym. dobra ja spadam. jutro na 100% dodam jakiegoś posta. zaczęłam w miare systematycznie prowadzić bloga, a nie, że wstawiam posta raz na miesiąc. dobra ja zwijam. Pa.:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz