piątek, 11 listopada 2011

dłuuugi weekend.;d

Hej.;d Dzisiaj w końcu długi weekend, czekałam na niego długo, bo ten tydzień był strasznie stresujący i było dużo nauki. dzisiaj w końcu rozpoczął sie weekend. za oknem świeci słońce, ale jest zimno, wiatr wieje i aż nie chce sie wychodzić na dwór, no, ale będę musiała w końcu iść z psem.;) w czwartek sprawdzian z fizyki -.- musze sie postarać, długo już marzę o lustrzance i w końcu mam okazję ją dostać tylko musze sie postarać. fizyka i biologia to moje znienawidzone przedmioty, a właśnie je musze poprawić do 15 grudnia. cóż. chce już 22 grudnia kiedy w końcu będę ubierała choinke i 23 grudnia kiedy pojadę po moją lustrzankę Canon eos 1000d i 24 grudnia ją dostane i mojego iPhona też.<3 na razie mam aparat i to bardzo dobry, ale już chyba 1,5 roku marze o lustrzance i wiem, że ją dostane mimo wszystko.;d za pół godziny idę z psem, a później o 16:35 jest ' w 80 dni dookoła świata ', więc sobie to obejrze.;d jutro na pewno będzie post, a bynajmniej obiecuje, że będzie.;) dobra. ja spadam, bo musze jeszcze coś porobić. narka.;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz